13 SEPTEMBER . En rolig , nattnattnatt !

Kaos !
Eller halvkaos !
Halvkaos hela natten igenom !

För kvällen började med snurr och trassel ,
fortsatte med snurr och trassel och ouppmärksammad motgång ,
och slutade sedan med ännu lite mera snurr .

Av någon anledning hade jag i alla fall väldigt roligt !
Oj vad jag skrattade och oooj vad mycket vi hann med att prata om !  
Vi sprang runt i vår kära huvudstad , glada som bara glada flickor kan bli !
Jag vet inte hur många timmar vi ägnade åt att sitta på Yolandas balkong
igår , inatt , idag , hon , jag och Gisela !

Och telefonsamtal haha ! Oväntade telefonsamtal och sms för hela slanten vill jag lova ! Bl.a. minns jag vagt att jag mitt i natten började sms:a till Emma ! Någonting om måsdrottningen , att vi vill dansa och sjunga och hälsa på henne och John nere i Strömstad ! De oväntade samtalen tog sedan övertaget ..

Juste ! Ett av mina favoritmoments från igår ! haha

.. så Malin och Yolanda såg en perfekt liten innegård som lämplig plats . Problemet var bara det att framför dem tornade upp sig en ca. två och en halv  meter hög grind , och dem stod där i högklackat , alltför tunna strumpbyxor och korta klänningar till klädsel . Dock ska det tilläggas att detta problem , i deras dåvarande tillstånd , sågs som ett världsligt problem . Obekymrat slängde flickorna av sig sina handväskor och sprang emot den stora grinden . Gisela och den nyfunna flickan stod kvar på gatan , skrattande vinglandes i obalans på kullerstenen . Förtjusta började Malin och Yolanda klättra upp på grinden för att sedan dra sig över , hålla på att ramla ned när dem satt högst upp på de smala metallstängerna , och därefter lyckas ta sig ned med livet i behåll ! Överlyckliga sprang dem sedan vidare en bit in i gränden ...

Jaa , mina damer och herrar , det var allt en bra kväll igår , inatt , idag !

Kommentarer
Postat av: John!

haaaaaaaaahahahahahaha! Måsdrottningen! Och en sådan underbar kväll!

2008-09-13 @ 14:50:02
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Postat av: yolanda

hahahahaha! åh det hade jag nästan glömt! grindjäveln måste vart typ 2 och en halv meter hög?

2008-09-13 @ 16:37:04
Postat av: Emma!

Hahah! Jag skrattade när jag läste mina sms! Underbart! jag vill verkligen ut med er i Stockholm någon gång! Med er och era galna upptåg!

2008-09-13 @ 22:19:54
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: Malin

till alla er tre ..haha

måsdrottningen var det ja haha ! hon syntes dock inte till där på nattkvisten och det var väl allt för tur ! Grinden var minst 2.5 meter hög ! och JAA vi måste ut och snurra tillsammans !

2008-09-14 @ 19:54:15
Postat av: Malin

till alla er tre ..haha

måsdrottningen var det ja haha ! hon syntes dock inte till där på nattkvisten och det var väl allt för tur ! Grinden var minst 2.5 meter hög ! och JAA vi måste ut och snurra tillsammans !

2008-09-14 @ 19:59:07
Postat av: gisela

haha fy fan den där grinden.. ni bara flög över den som ingenting

2008-09-15 @ 10:02:54
Postat av: Malin

Roligaste ever haha

2008-09-15 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0