14 SEPTEMBER . Och det skulle ju va dansdansdans !

Igår var det partyparty , igen !
Och igår var det dans , igen !
Igår var det skoj , igen !

För att känna den där känslan som infinner sig i kroppen när man vet att man har en hel kväll , en hel natt , en hel evighet framför sig med oskrivna äventyr genom Stockholm nattliv ,
då blir man glad !

Då blir man så glad , eller då blir jag så glad , att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva ! Det liksom kryper i hela kroppen på mig och jag kan varken sitta eller stå ! Jag vill bara ställa mig på närmaste bord eller stol och skrika så att det gör ont i bröstet på mig och mitt hjärta nästan sprängs ! Och sjunga , jag vill bara sjunga och dansa och låtsas som om ingenting annat finns ! Det är vad jag vill göra !

Igår gjorde vi allt det !
Vi drack vin och satt på balkongen för andra kvällen i rad , jag och mina käraste vänner Gisela och Yolanda ! Vi körde ett perfekt förkrök och vinglade lite lagom mycket vidare ned över Medborgarplatsen och tog oss till kvällens slutmål , Ace . Där var redan halva jordens befolkning och sedan gick kvällen som den gick ! Ganska vilt blev det allt haha

Avslutades gjorde den i alla fall med ett besök på Mcdonalds innan vi skrattande tog oss till vårat favorit 7-11 på Mariatorget , och avslutade kvällen där vi börjat .. sittandes på balkongen !

Roligt , jag hade jätte roligt !


Kommentarer
Postat av: Emma!

jag älskar dig malin!

och jag älskar yollis!

och jag älskar allt ni gör!



Fy 17 vad jag vill vara med nån gång!



pussa!

2008-09-14 @ 21:20:23
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: yolanda

åh, det var kul. hahaha. det var så kul. och emmapemma vi kommer och kidnappar dig, släpar dig i en säck upp till stockholm och tvingar dig att följa med oss ut om du inte kommer frivilligt snart!



puss på er båda!

2008-09-14 @ 22:26:52
Postat av: Malin

Ååh vad jag vill att vi ska bo på samma ställe emma ! alla gånger om och igen och igen !



2008-09-15 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0