16 SEPTEMBER . Nostalgi var det ja

Shit pommes frites , vi är på väg !

Jag lever , jag är sliten , jag har myror i tältet och jag är på HULTSFRED !

Värt alla smällar , alla skavrsår , alla blåmårken , ALLT !
Mamma jag såg Babyshambles och Pete stod precis framför mig ! Jag är galet lycklig !

Det är skyfall , det haglar och vi står i ett funktionärstält . jippie

Det här är helt underbart , jag är så lycklig !



     



Jag lever men det är knappt , jag kan viska men det är knappt ,
jag kanske har varit lyckligare men det är nog knappt .

Kommentarer
Postat av: John!

Är det verkligen helt säkert att Pete finns? Han är inte bara ett ideal som skapats utav data experter. Nåt slags hologram eller något.

Nej...Något helt underbart måste finnas på denna jord, och det gör ju Pete! För både Du och Yolanda har sett honom. You lucky bastards!

2008-09-16 @ 21:27:42
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Måste bara säga att Du har en fin och intressant blogg. Fortsätt så här :).



Skriver detta bara till de bloggar jag läser och tycker om :).

2008-09-16 @ 21:36:40
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0