18 SEPTEMBER . Ett brev från Emma !

Idag har jag fått ett brev av Emma .

 


Emma gör mig så glad !


Käraste Emma som gör mig så glad , och som jag beundrar så otroligt mycket !

Käraste Emma som gör mig så glad , och som jag beundrar så otroligt mycket för att hon är en utav de finaste människorna som jag någonsin har träffat !


Emma som alltid är klädd i så fint !

Emma som alltid har ett leende på läpparna , som smittar av sig mer än allt !

Emma som gör mig och Yolanda glada bara av att vi tänker på hur söt hon är !

Idag har jag fått ett bokbrev av Emma !


Kommentarer
Postat av: Emma!

men oj. nu sitter jag här och ler genom tårarna! Malin! Min Malin! jag blir så glad att jag vet inte vad...! Tack! Det här gjorde definitivt min vecka! min månad! älskade, älskade du.

2008-09-18 @ 22:48:15
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: John!

Du beskriver henne så rätt Malin!

2008-09-18 @ 23:01:30
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Postat av: yolanda

emma och john ska komma och leka med oss. nu. tycker jag.

2008-09-19 @ 07:32:57
Postat av: Malin

Och nu blir jag glad , för att jag gjorde dig glad ! Jag visste att brevet var från dig i samma stund som jag såg det haha !



vi . måste . ses . snart . snart . snart . faktiskt !

2008-09-19 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0