18 SEPTEMBER . Min klass

Det här är min gamla klass .

Det är min klass som alltid kommer att vara min klass för mig .

Det är dem här personerna som alltid kommer att vara mina riktiga klasskamrater .

Det här är min klass . Det här är en bild på en del av min klass.




Vi gick tillsammans i sex hela år .

I sex år stod vi på scen tillsammans och sjöng .

Under alla dessa år som klasskamrater både hatade och älskade vi varandra .


I sex år arbetatde vi tillsammans , vi lyssnade och hörde , och visade upp ett bra slutresultat vad som än försegick bakom scen . För det är vad som krävs när man går i en musikklass och har uppträdande tillsammans . Man måste samarbeta .


Av den anledningen kände vi varandra utan och innan . För efter sex höstkonserter , sex julkonserter , minst tjugofem luciatåg , fem vårkonserter , två musikaler , en slutshow och mycket mer känner man varandra ganska bra .


Det här kommer alltid vara min riktiga klass .


Kommentarer
Postat av: Martina

Bäst klass. Det var verkligen jättebäst :)

2008-09-18 @ 19:55:59
Postat av: Malin

jaa det var ju det ! vi hade så roligt tillsammans ! hatkärlek alla gånger om

2008-09-18 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0