27 SEPTEMBER . Party - party - party .

.. och det var party - party - party !

en vän fyllde år , vännen och en annan vän kom på att det skulle firas med en kryssning .
den andra vännen bestämde färja och folk började beställa hytter . det var väl så det gick till .

och nu sitter jag här två dagar sedan vi klev på färgan och en dag efter vi klev av .
jag har haft så roligt . jag har skrattat så jag inte kunde andas , jag har dansat tills det att benen nästan vek sig , jag har sjungit tills det att min röst i stort sätt försvann . jag har haft så roligt !


jag och gisela hade så roligt att vi inte gick och lade oss fören besättningen ropade ut i högtalarna att allting skulle stängas . då träffade vi en kines som gick runt och skulle byta handdukar i hytterna klockan halv sex på morgonen , då skrattade vi lite till .


elmer in action

vår partybäver - guldtand - och vår uppsmekta partyekorre - elmer -  gjorde självklart succe !
dem söp hårdas utav alla , dem dansade vildast av alla , dem däckade hårdast utav alla och det var ingen som dagen efter var så bakfulla . dagen sanning säger jag bara !

jag är också imponerad över att så pass många faktiskt orkade ta tag i det och boka en hytt till sig själv och några vänner . 203 st tackade ja på facebook , det var säkert inte alla av dem som faktiskt följde med , men min gissning är att det vägdes upp av alla dem som hängde med men som inte stod med på listan . jag är i alla fall imponerad , och det blev så bra !

jag är nöjdnöjd och avslutar detta inlägg med att säga att allt bara var party - party  -party .

Kommentarer
Postat av: Emma!

Men vad är detta för superkalas!?

Jag måste komma upp på höstlovet så att jag får vara med om lite äventyr! puss!

2008-09-27 @ 16:58:47
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: malin

det var superkalaset kryssningen ! maha

du måste måste måste komma emma , så vi kan ut på äventyren med stora Ä !

2008-09-27 @ 21:13:31
Postat av: Gisela

Alltså herregud så mycket roliga minnen, konmmer inte ihåg allt ..X) kinesen,...FY fan hahahaha

2008-09-29 @ 09:57:13
Postat av: malin

kinesen , kundvagnarna , dooley'sen , juckparaden , GUDEN mm



ganska bäst

2008-09-29 @ 11:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0