3 SEPTEMBER . Ett småkryps liv

Den filmen innehåller en hel del myror , typ enbart myror faktiskt .
Det är i alla fall myrorna som är huvudsaken i filmen .
I alla fall ...

Igår eftermiddag hade jag som färdkost mellan religionen och naturkunskapen glidit förbi kafeterian och införskaffat några suggodisar . Ovalformade , glasklara , rosa - lila - gula - gröna eller persikofärgade och som är helt underbart goda ! Sedan satt vi där , iförda vita förkläden och rockar matchat med sådana dära super heta stora kemiglasögon , och labbade i godan ro . Det var då jag skulle välja mellan den rosa eller gröna godisen och upptäckte att den gröna var FULL MED MYROR ! hjälp hjälp hjälp ! Myror , faststelnade och äckliga över hela jäkla skiten ! Usch , USCH , vad snuskigt det var !  Ramaskri i klassrummet och jag och Björn stormade till kafeterian för att visa vad vi hittat !




Jag älskar nästan kafeteriatanternas kommentar ;
va , nej men , va lustigt !

Kommentarer
Postat av: yolanda

hahahahaha

2008-09-04 @ 07:18:37
Postat av: Maluun

det var inte roligt !

fast vi skrattade lite ändå ...

2008-09-04 @ 13:05:49
Postat av: yolanda

hahahahaha

2008-09-04 @ 14:48:24
Postat av: Malin

jag blir knäpp på hur tanterna i kafeterian reagerade .. ; " va lustigt ! "

2008-09-04 @ 20:52:15
Postat av: yolanda

hahahahahahah!

2008-09-04 @ 21:04:35
Postat av: Malin

du kan va "hahahaha"

2008-09-04 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0