6 SEPTEMBER . Stockholms Ryttarstadium , del 1 !

Jag vet inte riktigt vad jag sak säga .
Jag trodde att jag och Trasan hade slagit oss själva för all evigheternas evighet när vi fick dressyrpoängen i  Enköping . Jag trodde att vi gjort en så pass bra prestation att vi aldrig mer skulle komma i närheten av det resultatet. Men så kom idag .

51.8 straff , 65.5 %

Det var det dem ropade ut i högtalarna och det var då jag höll på lägga mig ned på grusplanen och sluta andas . Mot all förmodan lyckades jag hejda mig själv från att bli ännu blötare än vad jag redan var , och stammade istället fram; .. vvvwwvvaah ? .. Sedan ska ju tillägas att jag därefter skuttade , dansade , sjöng , skrattade och pussade Trasan ett flertal gånger !




Dressyren var alltså bättre än någonsin förr och hoppningen var felfri !


Kommentarer
Postat av: Emma!

NÄÄ! Guuud va kul!

Hur gick terrängen?

2008-09-07 @ 18:59:31
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: Malin

Felfria inom tiden !

Trasan gick som ett tåg !

<3

2008-09-07 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0