11 OKTOBER

Jag kan inte riktigt sätta ord på hur jag känner mig , men den här dagen har varit konstigt underbar på något sätt . Det var väldigt länge sedan jag kände mig så lugn och nöjd inombords . Inte bara korta stunder med impulsiv lycka , utan jag har varit helnöjd med allting hela dagen . Från det att jag vaknade i Nicke's typ tvättstuga imorse tills nu när jag sitter här , och det kommer antagligen hålla i sig tills jag somnar om ett tag . Det beror säkert på flera saker , men den största anledningen är nog att jag är så fruktansvärt stolt över mig själv med hur jag har hanterat mina tankar och min självinsikt . Så otroligt nöjd är jag och det känns så bra . Det är inte alls bra och jag önskar inte att jag hade behövt lägga det åtsidan , men nu är det så och jag är hur som helst nöjd . Min stackars famlij har som följd antagligen fått skavsår i öronen p.g.a. mitt ständiga uttalande om hur myyyyycket jag äääälskar den här dagen ! men det struntar jag i . Hela veckan har varit jätte jobbig och Hjärter Dam har krampaktigt kramat min hand , men idag har hon tagit några steg tillbaka och går nu istället en bit bakom min rygg . Jag har tillbringat dagen med att göra absolut ingenting och det har varit så galet skönt . Bara tittat på film , lyssnat på musik och fixat i mitt rum , bara varit . Det är riktigt underskattat att inte ha någonting att göra och att ha tråkigt , det är jätte nödvändigt att ha det långtråkigt ibland . Jag har absolut inte haft tråkigt idag , men dagen har gått så otroligt långsamt och det känns som att det var en vecka sedan vi vaknade upp som små isbitar imorse , och det är jag så himla glad över . Nu ska jag avsluta denna underbara dag med att lyssna på Lasse och bara vara en stund till . Förhoppningsvis drömmer jag om ingenting och ska det vara någonting så kräver jag att det ska vara om när jag och Yollan flyttar in i vårat slott . Så ska det vara bara . Nej jag säger bara ;


nöjd , nöjd , nöjd , grabben här är riktigt nöjd .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0