12 NOVEMBER

Första tankesidan :

Har du kommit nånstans , har du sumpat din sista chans , Är du framme nu ?
Har du valt en väg att gå och ett mål att sikta på , är det verkligen du?
Är det verkligen du?

Jag vet inte , men ibland känns det så otroligt svårt .
Livet är så fruktanvärt orättvist att jag tror jag faller ihop .

Andra tankesidan :

"Jag säger vad jag vill, skit samma om nån skräms, om det blir pinsamt för en del, så är det ändå dom som skäms.Jag har gjort fel ibland, jag vet, men ingen mening att ge opp . Jag tror det bor en liten hjälte i varenda liten flopp .Och jag vill hellre bli en sån så har jag lärt mig det igen , för det finns nåt bra och stort i alla om och alla men"

Å andra sidan , spela roll om allt inte går precis så som jag har tänkt mig . Om vägen aldrig slutar att ringla med sina snäva kurvor får jag väl träna upp min balans så jag klarar av den .
Skit samma vilket håll , för jag har min egen väg att gå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0