15 NOVEMBER

Jag och Yollis har just nu en konversation som började med ;

VI SKA FESTA MED MALIN IKVÄLL!!!!!!!!!!! <3<3<3  PINGIS OCH SPAGETTIBEN FÖRFAN!
Jag kom verkligen inte ihåg vad hon menade och när hon sa att det kom från 2006-09-22 förstod jag verkligen inte . Hon påminde mig med ; Boris . Då kom jag ihåg och vilken kväll . Mina damer och herrar jag kan looooova er att en sådan tilltaggning , som jag gjorde den kvällen , efter att ha däckat har ni aldrig sett i era liv . Aldrig , inte en chans .

Yollan :  " haha, spy (visst gjorde du?) däcka, jag kommer upp två timmar senare o frågar hur det e, du hoppar upp o säger, klarvaken: Ska vi inte gå ner o dansa lite? " 
Jaaa, din tilltaggning efter däckandet HAHA ! det var det bästa jag någonsin bevittnat .

Den kvällen hade båda sina ljusa och mindre ljusa stunder men kul ,  det hade vi . Riktigt kul .


Kommentarer
Postat av: yollanpollan

HAHAHA, det är en klassiker alltså

2007-11-15 @ 19:28:02
URL: http://menfaktiskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0