16 NOVEMBER

Jag , Matilda och Matila har ärligt talat kommit på den bästa idéen någonsin . Vi har redan börjat planera och preliminärbestämt en helg för händelsen . Det kommer att bli det bästa under hela hösetn/vinter 07 , helt klart . Egentligen vill jag mest av allt berätta för varenda människa jag känner vad vi kommit på och involvera dem som har chansen att vara med , men det går ju inte . Inget officielt prat förens allt är klart och alla som ska vara med , är med . Inget avslöjande här inte , och det kommer bli så galet svårt för oss att hålla det hemligt . Men det blir ju ingen överraskning om alla vet om hemligheten , buu . Så det bli för till att hålla oss i skinet , knipa igen munnen och vänta tills dagen i ära kommer . Det kommer att bli världens grej och jag hoppas verkligen att det blir av !
Gott folk , var beredda på en kväll som ni själva kan göra till en av de roligaste kvällarna i era liv !
It's up to you honey .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0