16 NOVEMBER

Igår var det fäääst i bollstanäs hos Maria och jag och Yolanda var där . Vi konstaterade ganska snart att det inte var " vår sorts påse med chips " . Hänget där var papparsmak medan vi inte är annat än sour cream and onion . Så kvällen där blev inte så långvarig , men det var en del trevliga människor som vi träffade och hade skoj med :)

Det som verkligen gjorde våran kväll var bussresan hem , vilken jäkla resa . Det börjar med att Väsby's alla bruuschor sitter på bussen och innehöll bland annat gamla klasskamrater och annat . Efter tröttsamt protesterande gav jag och Yollan upp och satte oss ibland dem och ägnade tiden åt att toksjung Håkan istället . Utan någon som helst förvarning stannar sedan bussen och på kliver några figurer som vi hm , mer eller mindre känner igen . Dessa figurer var några som vi inte allt för gärna önskade att träffa och resultatet av situationen blev att jag och Yollan TOKskriker rakt ut och slänger oss ned på våra säten och halvt kravlar på golvet . Antagligen var vårat skrik ingenting som noterades av någon annan eftersom bruuschorna skrek dem också . Dem var fler och dem skrek högre .  Hemresan innehöll självklart också halvt bråk på bussen och chauffören var helt tokig på alla och skrek . Jag och Yolanda styrde sedan våra flummigt ostadiga steg mot Stora Wäsby och våran älskade drickautomat . Vad som hände efter att vi låst dörrarna är hemlighetsstämplat mohaha , men jäklar i min själv vad roligt vi hade . Vad som senare inte var lika roligt , var när mobilväckarklockorna ringde 05.50 . Då ville vi slå någon , slå någon hårt .

Kommentarer
Postat av: yollanpollan

HAHA, jag älsakar den bussresan

2007-11-18 @ 16:29:28
URL: http://menfaktiskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0