2 NOVEMBER

Idag har varit en hesmk dag , enda från det att jag steg upp imorse tills det att jag kom hem på kvällen . Jag började med att bårka med familjen , cyklade sedan hela vägen till stallet i värdens jävla motvind , jobbade 8 timmar och jag höll på att dö och jag vet inte riktigt varför . Det ä Johan Lundin kurs hela helgen , men inte får jag rida där inte , nej . Jag kommer aldrig få en häst i hela mitt liv och alla andra får dem på löpande band . Sedan var det kolsvart när jag väl hade cyklat hem .  Då säger Oscar att det är fest , sen är det inte fest och då höll jag och yollan på att avlida .

Kvällen slutade i alla fall med fest och det snöade hela natten . Vi var täckta med snöflingor när vi kom hem vid halv 4 på morgonen och drack oboy i oscars kök . yäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0