20 NOVEMBER

Det är inte ofta jag skäms . Nästan aldrig faktiskt och mitt ansikte byter inte många gånger färg till en röd tomat . Orka skämmas brukar jag känna , det som är gjort är gjort och jag kan inte spola tillbaka tiden och inte ändra på andra människor . Nej jag tycker det är ganska onödigt och slöseri med energi på att gå omkring och skämmas för allt eller inget .
MEN , det där var riktigt pinsamt . Jag visste inte om jag skulle skratta , skrika eller gråta och jag tror att jag i stundens hetta körde en salig blandning av de olika varianterna . När Matilda fällt sin kommentar , trodde jag att jag skulle dö eller något liknande . Visste inte riktigt vad jag skulle göra utan slängde mig i ren panik rakt över ett bord . Sprattlade som en fisk samtidigt som varje liten droppe energi i kroppen försvann i samma ögonblick . I'm sorry boys and girls , men jag kan dock inte avslöja pinsamheten . Ehum , personen i fråga hörde det antagligen ganska friskt och det räcker gott och väl . Det fula är att det egentligen inte alls är något pinsamt för , ehum eeäh , det är väl hm , lungt mellan oss ..? 
En del av mig hatar fortfarande Matilda , jag får se om aggresionen runnit av mig i sömnen och jag kan prata med henne i morgon . DUMMA Matilda min vilda !


Det måste dock varit riktigt galet roligt för den/dem personerna som uppfattade vad som hände . hahahahha
Jag dog , Matilda dog , Linnea dog , alla dog .  hahahahha matilda din skit . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0