21 NOVEMBER

image46


Hur stor är chansen ? Hur jävla stor är chansen att det kommer någon snubbe och frågar om vi vill träffa Lasse ? Inte vilken Lasse som helst , utan i detta fall Lasse , Lars Winnerbäck . Det som hände var i alla fall att jag och Yolanda , tillsammans med fem andra förlamat lyckliga människor fick följa med backstage och träffa Lasse . VI blev fotade av självaste Kung Winnerbäck och massa . Vi hade kul , riktigt kul vid fotograferingen och vi skrattade så vi grät och fick kramp i kinderna tillsammans med vår käraste Lasse . Nej , ingen ide att jag sitter här och försöker beskriva för det går inte , inte med alla ord i världen . Vi fick träffa den person som vi tycker bäst om i hela världen och på samma gång inte känner . Han som hjälper oss igenom allt genom att sätta ord på det vi alla känner . Han är grym , tokigt , galet , riktigt jävla bäst . Det fulaste av allt är att personen som bäst sätter ord för vad jag känner , är just Lasse .


 " så vill jag skriva allt jag sett så nån förstår , fast inga toner kan förklara hur jag mår " .


Nej , ingenting kan förklara hur jävla glad jag är .


 


Kommentarer
Postat av: yolanda

skrattaskrattaskratta

2007-11-22 @ 22:59:16
URL: http://menfaktiskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0