23 NOVEMBER

image47

en del av dagens resultat


Hela eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat i mitt rum . Ägnat mina kvadratmeter den omsorg som dem så väl förtjänar och under flera timmar har jag endast klippt , klistrat , satt upp och ritat på dess väggar . Samtidigt som jag varit kreativ för ett halv år framåt , har jag låtit mig omslutas av musikens toner . Det ä vi sådana här tillfällen man lätt kan snärja in sig själv i sina tankar men allt pysslande håller tankarna på avstånd och det är skönt . Rita , jag brukade rita och måla riktigt mycket förut men nu inser jag att jag inte gjort det på väldigt länge . Skiva , det gör jag ju här nästan varje dag så det är det ingen vara med . Det är antagligen därför jag inte tecknar längre , jag får liksom ur mig en del av mina tankar här istället . Så alla dessa timmar har jag mesta dels suttit i sängen och varierat det med den hårda svarta plaststolen och bara funnits . Det är underskattat att bara vara tycker jag . Att bara sitta och att bara finnas för ett tag , inte ägna tankarna åt någonting alls . Melodier av artister som Anna Ternheim har fyllt upp tystnaden och hållit mig sällskap . Självklart har jag även låtit mig omfamnas av ljudet från Lasses värmande röst .

Kommentarer
Postat av: CK

Men älskade Malin. Vad fint du har gjort! :)

2007-11-24 @ 11:48:26
URL: http://cktheone.blogg.se
Postat av: Malin

tack tack tack ! jag är super nöjd med mig själv maha ^^

2007-11-24 @ 17:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0