29 NOVEMBER . NEJ

NEJ NEJ NEJ , NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ !
jag vill inte gå till skolan !

Fy fasiken vad jag inte vill gå till skolan ! BUu , jag blir så arg . Jag har redan tagit sovmorgon från första lektionen men släpade mig upp nu för att hinna till nästa . Man kan ju tycka att jag borde blivit lite positiv av att sova lite längre men det känns som om jag inte gått och lagt mig ens , så trött är jag . + att det regnar ute ! HUR kan gubben i himlen göra så här mot mig ? Jag vill helst av allt bara springa och slänga mig i min stora säng igen och ligga där tills imorgon bitti när jag ska upp , men nej inte det inte . Jag ska behöva dra omkirng här hemma och sminka mig , klä på mig och annat jobbigt . Sedan ska jag bege mig ut i ett väder man helst av allt vill sudda ut från väderstationerna . Mina skor kommer att bli blöta och min lugg kommer bli hysteriskt krullig och stå åt ALLA möjliga håll , lagom tills det att jag kommer till skolan . Åååååh , ibland är livet härligt . Gud är en skit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0