3 NOVEMBER

Idag har jag varit och ridit Torsten för första gången på år och dar . Min älskade älskade lilla skrutt som jag tycker så himla mycket om . Det var soligt och han tittade genast upp när jag ropade på honom i hagen . Dem stod där hestarna med varma gosiga täcken och värmde sig innan han kom lunkande fram till mig där jag stod . Usch vad jag saknar honom , jätte jätte jätte mycket saknar jag honom . Det är , precis så som carro så fint beskrev det , dem små sakerna som gör det . Att jag vet hur han beter sig och vart han vill bli klappad , att han älskar att bli pussad på sidan av mulen och bli kliad på ett visst ställe på halsen . Nej jag vet inte vad , det var både jobbig toch mysigt .  Baaah .  Käraste Torsten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0