30 NOVEMBER . Linköping

Idag om en vecka och sedan idag om en vecka + en dag .

Om en vecka börjar dagen precis som vanligt och skoldagen flyter på i vanlig ordning , det är senare som det händer saker som sticker ut från det vanliga . Vi tar nämligen våran packning , sätter oss på ett tåg och hoppar sedan av på centralstationen i Linköping . När vi kommit av tåget , irrat runt och tillslut hittat en taxi att åka med, bär det av mot lägenheten som bara väntar på oss . Bäddning av sängar , omklädnad och allmän installation antar jag kommer vara nästa punkt på schemat innan vi drar ut i stadsdjungeln och stämmer av läget . Om en vecka + en dag är dagen . Dagen då vi återigen ska köa , frysa och längta tokigt till kvällens mening . Lars Winnerbäck - Linköping , sporthallen - 2007/12/08 . Kvällen kommer bli perfekt känner jag på mig redan nu . Jag ska till Linköping för att se Lasse med mina några av mina bästaste vänner , Yollan , Maria och sist men inte minst Carro :)

Jag säger bara idag om en vecka och sedan idag om en vecka + en dag .


Kommentarer
Postat av: CK

Jag säger bara idag om en vecka och sedan idag om en vecka + en dag!

2007-11-30 @ 21:44:00
URL: http://cktheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0