6 OKTOBER

Att förlora någon man älskar .
Det är inte något vi kan förklara i ord och det går inte att på ett nog så skrämande men samtidigt fint sätt , måla upp en bild av hur man känner . Att förlora någon vi älskar är en händelse som saknar ord för att beskriva . Att varje dag ha träffat någon och sedan , innan vi hunnit att riktigt förstå , är den föralltid borta ur våra liv . Att aldrig mera kunna se , känna eller höra . Det är så otroligt skrämmande tycker jag .

image43


Jever .
Vårat käraste Ufo och vår underbara kamel .
Man kan inte hålla en häst vid liv enbart på grund av smärtstillande mediciner . Det går inte hur gärna man än skulle vilja . Igår sa vi hejdå innan jag åkte hem med pappa . Jag klappade på dig och du fick ett äpple som du gladeligen tog i en enda stor , gigantisk tugga . Du var nöjd och någonstans tror jag säkert att du kände på dig vad som skulle hända . Jackie , jag tycker du varit jätte duktig som tagit alla beslut . Ha det så bra nu och spunka hur mycket du vill käraste , käraste Jever .

 


Kommentarer
Postat av: Pauline

:(

2007-11-07 @ 15:01:36
URL: http://pauliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0