8 NOVEMBER

Idag har varit en skitdag och jag trodde att jag många gånger skulle sjunka ihop i en liten oregelbunden hög . Inte orka ta mig igenom dagen levande och framförallt inte utan att bryta ihop sjuttioelva gånger , men jag överlevde och det berodde enbart på min käraste vän Yolanda . På mitt otroligt långa, hemska hål samlade jag mina sista krafter och tog tåget mot söder , släpade mig ut på perrongen och när jag sedan kom in i hissen höll jag på att ramla ihop . När Yollan öppnade dörren i pyjamas och med håret  åt alla håll höll jag på att börja gråta . Det är helt otroligt hur mycket man kan tycka om en annan människa och bara att se på någon bli så fruktanvärt glad i allt höstmörker . Vi tillbringade sedan några timmar med att ligga i sängen och spela gitarr och kolla på barnprogram, + att hänge på balkongen . Från att det kändes som om min värld höll på att gå under , vände hon mina tankar till possitiva och lirkade loss mig från Hjärter Dams stålgrepp . Hon är helt underbar . Jag lovar att det inte är många som har en sådan som hon . Dem är svåra att finna av äkta vara , sällsynta , men jag har funnit en . Var avundsjuka på mig säger jag bara .  mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0