Något datum

Glad eller något sånt .

Jag vet inte varför men jag har varit så otroligt glad idag och jag har verkligen inte kunnat sluta le och skratta . Det började imorse på bussen när jag åkte till skolan . Buu , nu ska jag ha två timmars matte och jag kommer inte förstå någonting tänkte jag och njöt av det som jag trodde var de sista minutrarna i positivitet . Men nej , efter två timmars matte med formellösningar på andragradsekvationer och inlärning av pq-formeln var jag fortfarande på strålande humör ! Jag fattade allting nytt i matten och jag satt med Carro och hade skoj . Sedan geografi där vi ägnade hela lektionen åt att sjunga , prata och skratta . Jag lyckades med att inte läsa ett enda ord i boken och att disskutera musik med min lärare . Hemgång med trevliga prickar och sedan kom jag hem till världens bästa vovve . Därefter pluggade jag innan jag stack ut och sprang tillsammans med min käraste Yolanda . Vi var fääääätt duktiga och sprang med katten hoppande omkring oss . Det var mys och sedan tokskönt att duscha efteråt . 

Helt enkelt , den är dagen har varit bra utan någon speciell anledning .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0