Något datum

image44

Ikväll spelar denna underbara man på Grönalund i stockholm . Det är tokdåligt väder och regnar så vi antagligen kommer kunna ta båten till stan och vi kommer bli så otroligt blöta att det inte är någon idé att försöka gömma sig för vattendropparna . Trots detta tror jag inte för en sekund att folk kommer skippa håkan , stå framför scenen och muttra över blöta kläder och vara allmänt buttra . Nej jag tror att den här spelningen kommer vara minst lika bra som alla andra . Man kommer kunna höra folk sjunga håkanlåtar över hela stan och skutta fram till rader som ; Vi dansar och du har så mjuka läppaaaaar " . Och det är just det som gör det så härligt . Håkan är så mycket Sverige och sommar det kan bli och jag tillsammans med mina kompisra kommer njuta av kvällen så mycket vi bara kan med alla resterande tusen människorna vi kommer att stå och trängas med . Jag tror att Håkan och vi kommer göra det till en tokbra kväll med en blandning av vattendroppar och härliga glädjeskutt :)

Det enda jag kan säga om gårdagen var att publiken var gladare än någonsin och Håkan var bäst .
" Fina fina Håkan som vi älskar "




Jag satt och läste lite gammalt som jag skrivit och hittade det här från Håkanspelningen .
Det var en riktigt bra kväll vill jag lova  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0