10 OKTOBER

Jag körde helt enkelt halvt ner i diket framför oss . Det är väl så man lättast kan säga det , rätt och slätt rakt ut liksom . Istället för att backa så , hm , råkade jag typ köra framåt och jag och mamma liksom en kängru hoppade ned bland gräset med bilen ... Som tur var finns det väldigt många snälla själar på denna jord och det var minst fyra killar som kom och ville hjälpa oss . haha . herregud alltså ...! sen ringde vi en bärgninsbil som fick komma och dra upp bilen innan vi kunde bege oss hemåt igen mjhihi . Jag är obeskrivligt glad att jag körde med mamma och inte pappa, dessutom var det inte helt fel att han inte ens befanns sig i landet utan är i danmark . Som tur var sa han att han älskade mig i alla fall och det var väl tur . Nästa gång tar vi och lägger i backen innan vi börjar köra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0