11 OKTOBER

Jag är arg .
Arg för att jag inte är 18 år och arg för att spelningen är från 18 år . Jag satt helt fridfullt på tåget och bläddrade igenom city när jag av en händels blickade ned över en sida och får se på en rubrik där det står någonting i stil med ; 4saker att se idag . Där är en bild på the stereo in iris och det står att dem ska spela på stampen ikväll ! YEs tänker jag innan det går upp för mig att jag inte kommer in . Skit . Det som gjorde mig riktigt klading gjorde mig senare riktigt sur , sur på Gud helt enkelt . Varför kunde jag inte få vara ett år äldre , baah varför ?? Nej inte det inte , nej varför ska gubben i himlen vara snäll mot mig . 
Som tur är mötte jag mamma när jag kom hem och vi åkte och shoppade . En klänning , ett par leggings och en riktigt riktigt fin sjal hittade jag . Med shoppingen är jag toknöjd . 
Tack och hej  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0