14 OKTOBER

Jag älskar att dansa . Jag älskar att dansa med folket och att ha tokroligt , igår dansade vi som galna illrar . Helt jätte kul var det och det var först och främst underbara Mando Diao som stod för musiken . Vi hade mycket roligt tillsammans med den blåa ljusslingan och den röda moppen haha . Men igår tror jag innehöll ganska mycket av vad ett party brukar göra . Folk blev tokfulla , några filurer kunde knappt stå , det spyddes i handfatet , spild dricka överallt , kvällen innebar utehäng , rökpauser , spisen höll på att börja brinna , en del småbråkade , catfight mellan tjejer , mer intima möten , glada människor , massa musik och dans . Sjutton gubbar vad vi dansade . Efter det hittade jag ett par röda tofflor med stjärnor på och matilda lyckades få tag på en mössa haha .
Idag har gårdagen gjort sig påmind i mitt huvud och det är nu redan läggdags .
Tack gode gud för det , natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0