21 OKTOBER

Herregud .
Jag har aldrig i hela mitt liv skådat ett sådant stökigt hus . Aldrig , icke' sa' nicke' ,  en chans . Jag har aldrig ens varit i närheten av det . Men nu allesammans kan jag lugnt säga att jag har sett bland det värsta . Det såklart att vi visste att det inte direkt var ett välstädat hus vi gick och lade oss i , men jag tror ingen av oss kunde fatta hur satans koas det var . Synen när jag steg ur sängen imorse och gick ut i hallen,  haha , jag trodde jag gått fel . När jag sedan motviligt började ta setgen nedför trappan , bombnedslag  . Det är väl så jag enklast kan beskriva vad jag såg . Helt jäkla otroligt vad människor i onyktert tillstånd kan ställa till med . Vi ägnade sedan hela förmiddagen , någonting runt 3½ timme , åt att städa . Problemet var att vi liksom inte visste vart vi skulle börja . Tillslut blev det någt i stil med , jag tar ölburkar och du tar flaskor och sen städade vi . Jäklar i min själ vad vi plockade och fixade , torkade och dammsög .
Men alla ska veta att jäklar i min själ vilken kväll , natt , morgon det var alltså . Matildas maskerad blev bäst , bäst och det är fel på den som inte hade roligt . Alla var jätte fint utklädda och allmänt glada , trevligt . Jag tror att kvällen innehöll det mesta som en riktigt bra partykväll ska göra , så som bl.a. pratpratprat , dans på golvet och dans på bordet , folk i garderoben och folk på toaletten .
När vi städat klart idag så slängde vi allt i en jättelik plastpåse . Den var sjukt stor och det fick plats massor av skräp och ludd , haha .. När vi sedan konkade iväg med den , som vi förövrigt var tvugna att vara fyra stycken för , konstaterade vi att i den där påsen ligger hela gårdagens fest .
Nöjda , vi var nöjda .

Kommentarer
Postat av: yllebollen

hahaha, jag är nöjd. det här var i klass med maj månad. :D

2007-10-21 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0