23 OKTOBER

" I forced her up to say ,
it doesn't matter cause he's leaving anyway . "


 

the buthchers wife


 

Jag har verkligen , verkligen , verkligen fastnat på den här låten och jag kan inte låta bli att lyssna på den gång på gång , om och om igen . Det går inte , det är helt enkelt för bra . Tack tack tack kära gud för att du under dina sex skapardagar kom på musiken och lät den finnas med i våran lilla värld . Jag är oerhört tacksam och vet inte om jag överhuvudtaget skulle klara mig utan den . I detta fall skulle jag vilja tacka The Stereo in iris för denna kaotiskt braiga låt . Så äcklig bra bara .
Texten är abolsut det bästa med en låt , utan en bra text blir det ingen ärligt , hjärteligt , bra låt . Jag kan tycka alla musikstilar är bra , lyssnar på allt skulle man kunna säga . Men det spelar ingen roll hur bra musiken är och hur duktiga musikerna är på att spela , fixa och trixa . Jag kan inte innerligt älska en låt om den inte har en bra text . Texter är bra , texter är bäst .




" I'm jumping when you jump, but love is just not for us.
As stupid as this may sound, I'd like to keep my vows "


Åter igen tack .

Kommentarer
Postat av: yolanda

tack tack tack tack för denna underbara låt :)

2007-10-23 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0