5 OKTOBER

Fredag igen ,  yes yes fredag igen säger jag bara .

Gårdagen spenderade jag med min mormor i stan genom shopping m.m. Det var mycket trevligt och jag hittade mycket fina kläder som jag fick med mig hem . På eftermiddagen hade jag två helt onödiga lektioner och åkte sedan hem med matilda min vilda . När vi kom till väsby bestämde vi oss för att hylla kanelbullen och köpte med oss några bullar till stallet där vi fikade med folket . Det var skoj och mjhihi va jag tycker om alla ! Fikandet följdes av en tokmysig uteritt med matila och yolanda och våra hjärtan . När vi satt på våra kära pollar och tittade ut över Lövsta så var det så galet vackert . Det är just för sådana stunder som man orkar slava i stallet , orkar släpa ut dem där dumma hästarna i hagen på morgonen och orkar ge allihopa mat flera gånger om dagen . Det var höstens första riktiga höstuteritt för min del och det var så mysigt :) Vi var glada och jag tror hästarna var ännu gladare än oss , bäst helt enkelt .

image3


Idag har dagen flytit på ganska bra och jag har hunnit med att ta skolfoto och fika med maria efter skolan :) Snart är det enchiladas som gäller till middag och sedan ska jag och Yolanda åka till stallet och göra lite arbetssysslor . Vi är så smarta att vi gör i stor sätt halva jobbet idag så inte allting kommer imorgon .
Yes I know I'm clever mjhihi .
När jag nästa gång skriver något kommer jag antagligen vara galet trött , förbjudet trött , helt obeskrivligt trött . Det är på grund av att jag slavat på stallet hela dagen från klockan 06.00 på morgonen , dessutom ser jag nu att jag redan jobbat i 20 minuter om 12 timmar . det i sin tur gör så att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta ..? I alla fall , jag har slavat och är dödstrött , men jag kommer att ha umgåtts med min bästa yolanda och alla hestarna hela dagen så det gör det på något konstigt sätt alldeles hesmkt mycket värt det :)

hej då , någonting lever pastej .

Kommentarer
Postat av: B

Jävla kåtbock! eller heeeest!

2007-10-18 @ 11:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0