24 SEPTEMBER

En salig blandning av grått och primaballerina .



Mitt liv är upp och ner och en oändlig bergochdalbana som det känns just nu . Gud vill inte som jag vill och det mesta i livet går lite snett just nu. Allting har tagit så fruktansvärt mycket på mig och jag orkar inte lägga ner mera energi på det, så livet går vidare och det fortsätter att rulla på . Konstigt nog kan man undra ibland, men aah så är det faktiskt och tur är väl det . Gubben uppe i det blå och jag har olika åsikter om det mesta och nu tror jag att jag stängt av öronen, för "ibland händer det" och livet vill jag som vill och det är riktigt skoj . Jag vet inte varför, och av egentligen ingen anledning, har jag ägnat dagen åt att gå runt och känna mig sådär härligt töntig . Så jag kan bäst beskriva min dag genom att säga att den egentligen har varit ganska grå , men på något underligt sätt har den varit alldeles primaballerina .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0