30 SEPTEMBER

Maow .
Igår, inatt , imorse, idag har vi varit hos bästaste Carro ute på Stora Alby . Vi kom fram till att det inte var fest, inte chill utan det var häng , häng så att det bara skriker om det och det var massa mysigt och skoj :)  Kvällen kan bäst beskrivas med en av de konversationerna jag och min käraste yolanda hade vid 5 snåret imorse ;

- "Thomas Järvheden och Magnus Betner i våra hjärtan.
- Aaah , fett. for ever ! och då med en 4a så det blir 4 ever .
- Massa , och sen ett u som you !
- Ehum , men det finns inget u i Thomas Järvheden och Magnus Betner i våra hjärtan ..
- Jag vet men  hum , nääj .
- Men om det hade´funnits det hade det varit med u . 
-  Tokmycket ! "

Nu på eftermiddagen åkte jag och Yolanda till stallet och red ut på Musse och Svarten , haha vilka orginella hästnamn , och det var super mys . VI red tillsammans med Maria, Julia och Linda . Haha det var halvt galet och hestarna var vilda , kanske vi också ^^ , men det var super roligt ! :)  Sen körde Linda hem mig och jag slapp gå , jag är riktigt nöjd med det och överlag med dagen . Dessutom ska jag äta tokgod middag , namns ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0