11 APRIL . Nöjd

Jag är nöjd med läget som råder just nu .
Min bästa yollanbollan sover här och vi har nu ägnat över två timmar på mitt rum medan vi har lyssnat på brabra musik och disskutera allt mellan himmel och jord . Mina ben värker efter all motion idag och träningsvärken från igår tillåter mig knappt att skratta , vilket yollan får man att göra i alla fall . Nu är klockan inte mer än 22.10 och fredagskväll , men ändå ska vi nöjda krypa ned och sova nu . För imorgon bitti ska vi upp klockan 06.00 för att sedan ta med oss Trasan + Karin och sin Baugera för att åka på tävling . Trasan är nybadad och verkade ganska taggad idag , får se om hon håller sig hyffsat lugn imorgon haha .
Denna dag och kväll har varit bra trots förmiddagen som gick mig emot . Men en underbart mysig promenad i skogen med hunden , några timmar i stallet och en yollan på kvällen gör att allting blir bra .

Dessutom betade jag Trasan idag , betade .. det är så mycket vår det kan bli och solen lös på oss .
Läget är bra , och vi ska somna till Lasses käraste stämma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0