12 APRIL . EMMA !

image139

Här satt jag hemma framför tv:n med mamma och pappa i godan ro när min telefon ringde . Det var när jag såg vad det stod på displayen som jag förstod vad det var för samtal . För vilket namn som blinkade var närmligen , Emma Elmer .. Håkan , Håkan tänkte jag , och visst var det håkan . Glädjen när jag hörde emma skrika att hon var på konsert med världens bästa Håkan gör mig glad enda in i hjärtat . Så jag skuttade runt här i huset och lyssande till håkan i min telefon , tack käraste Emma !

Oj vad glad jag är !

Kommentarer
Postat av: Emma!

Åhh! Bästaste Malin!

Det var ju det minsta jag kunde göra!
Och det var SÅ HIMLA BRAAAA!
Håkan och Bandet var så BRA!

2008-04-13 @ 20:34:56
URL: http://pearldiver.blogg.se
Postat av: Malin

jag blir så lycklig bara jag tänker på det !

2008-04-14 @ 09:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0