20 APRIL . Ett lyckligt dygn

" Chips är Guds gåva till bakfulla skitungar "


Yolanda , på vår hemfärd dagen efter .
Ett utav de absolut underbaraste konstaterande som jag någonsin hört .

Igår , i natt , imorse var det party hemma hos KV , och som vanligt blev det mycket lyckat ! Vi dansade som djur, vi sjöng oss tokigt hesa och vi skrattade så vi inte kunde göra annat än att ligga i en stor hög på golvet . Läppstift var någonting mycket populärt under kvällen och utdelningen av röda kysar var maximal haha . Dessutom finns det hundratals bilder tagna under kvällens gång , någonting som har roat oss väldigt idag . Det blev tacos klockan 05.00 på morgonen och idag har jag legat i rhododendronbuskar för att städa . Jag och Yollan var också så sjukt snygga och så tokigt coola på vår hemfärd , slitna med solglasögonen på .

Jag älskar när det är fest hos KV ,
tack så mycket käraste du !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0