21 APRIL . 20 grader och en skinande sol !

Idag har det varit det underbaraste vädret som man någonsin kan tänka sig en dag i april ! Solen har lyst på oss och skolgården var fylld av nöjda människor hela dagen lång . Imorse var jag ute och sprang med vovven i skogen iförd endast en t-shirt till tröja , aaah ! Det var precis lagom varmt , sådär härlig svalt och varmt i solen . Efteråt satt jag nyduschad ute på baksidan i sällskap av världens bästa vovve tillsammans med brabra musik . Så lunchen åts i solsken och bara ett linne hade jag på mig . Härligt , livet är härligt !

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-21 @ 16:19:23
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0