3 APRIL . Med en fluga i min dator

Hallå , är det möjligt att det kan ha krupit in en liten bananfluga
i ens dator och att den sedan kryper omrking på skärmen ?

Precis så är det som läget ser ut just nu ! På min skärm , eller rättare sagt I min skärm , fram och tillbaka , springer det runt en liten prick , en liten fluga ser det ut som . Just nu kryper den här över texten liksom och ser ut att liksom gå som uppe på själva bakgrunden . Flugen , eller vad det nu är , har inte varit är förut , det kan jag looova , men jag låg ute tidigare på dagen och kan det kanske vara så att flugan krupit in i en fläkt eller någonting och på så sätt kommit upp inuti själva skärmen kanske ..? I alla fall gör den mig galen , den är äcklig , jag vill inte ha en fluga i min skärm , buu !
Fast på samma gång måste jag medge att om det nu har gått till så som jag tror , så är det ganska roligt haha . Stackars , lilla , dumma fluga , det var väl det mest korkade den kunde ha gjort , att krypa in i en dator och tro att den ska överleva ! haha jag vill mosa den , men det går liksom inte . Hur mycket jag än drar med ärmen på datorn så försvinner den inte den skiten.

Kul , min nya dator har en fluga i skämen . Skit kul faktiskt . ha - ha - ha ..


Kommentarer
Postat av: Emma!

Komiskt!
hahaa!

Den kommer snart dö av tristess, jag lovar dig.

2008-04-05 @ 19:12:26
URL: http://pearldiver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0