4 APRIL . Med ett leende på läpparna

Jag känner för att ställa mig här på bordet och utan kontroll springa och dansa och hoppa omrking ! Håkans låtar tar sig in , sugs in i mig och far sedan runt i mig och gör mig obeskrivligt lycklig ! Att vara i skolan känns inte så jobbigt , och det spelar ingen roll att det varit molnigt hela morgonen . För jag har bara en lektion till och solen börjar leta sig fram mellan molnen . Vår , det är vår och efter skolan ska jag bege mig och träffa min bästa vän Yollan och våran kära KV . För att fördriva lite tid , prata om onödiga men så trevligt saker och slutligen planera ett party ska vi slå oss ned på ett cafe och njuta av dagen .



Du säger att du är stark
att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
det finns inte mycket mer att säga nu

Vi två hör hemma
i ett rum med inga andra
Om jag var tio år yngre
skulle jag inte behöva dig längre

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
nåt säger mig att du blir borta
en lång lång tid




Den är ingen spciellt glad sång , ingen hoppfull text , utan mer att inse att det inte går .
Men ändå gör den mig glad , den får mig att bli på så gott humör och bara vilja skratta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0