17 AUGUTSI . Blowin in the wind

Så sitter jag här , med en tekopp bredvid mig som dagens stadiga sällskap . Tillsammans ska jag och min stora blåa tekopp försöka besegra förkylningen som härjar inom mig .

Ute regnar det , såklart , det finns ju egenltligen ingen anledning till att denna lilla dag ska orka skilja sig från de övriga dagarna i augusti som endast inneburit regn . Så eftersom dagen inte har tillräckligt med styrka att trotsa vädergudarna , regnar det även idag .
Det regnar , regnar och regnar .

Men idag tycker jag faktiskt att det är mysigt att det regnar .
Jag sitter här och hunden ligger i sin säng på golvet bredvid .

Bob Dylan spelar för mig .
En underbar man .
Fantastisk .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0