2 AUGUSTI . Enköping , del 1 !

Duktig ! Duktig ! Duktig !
Idag har Trasan varit så duktig !




Jag är alldeles chockad , hur gick detta till ?
dressyren slutade med dryga 64 % !

" bra takt och form ,
 jämt tempo
god stillhet
bra takt och form 
bra takt och form "

.. står det på protokollet ,
vad hände ?

då lyckades jag dessutom att göra sista halten vid fel bokstav , som drog ned poängen en procenten ! Slarvigt gjort av mig , men jag är toknöjd i vilket fall !

Hoppelihopp !
Hoppningen skötte Trasan exemplariskt och den gick som en dans på rosor !
Prima ballerina , felfritt och brabra trots att det spöregnade hela dagen och allt bara var en enda lerpöl ! Hon gjorde allt så bra hon kunde fastän vi var dygnsura rakt igenom , skitiga och blöta igen haha . Undertiden Trasan gjorde som jag ville åkte traktorn runt på parkeringen och drog upp bilarna som fastnat leran och satt TOKfast med släp och allt , vilket var ALLA bilarna ! Bättre väder till imorgon då terrängen går av stapeln , tack !




Vi ligger på en 10:e placering i dagsläget efter dressyr- och hopprovet !
Nu är det terrängen imorgon som gäller !
Duktiga Trasan , kära hjärtat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0