21 AUGUSTI . And shame om you little girl

Det är inte oftas jag skäms vill jag lova .
Jag kan göra mycket och säga många saker innan jag tycker att saker blir pinsamt .

Men idag skämdes jag . Jag skämdes så mycket att jag stod och storgrät på den fullpackade bussen från skolan . Jag skämdes så jag skakade .

Det värsta som finns är när någon , eller några andra , är besviken på mig . Det är en sak om någon är arg , visst fine det går bra , det är inte kul men det går att leva med . Men när någon är beviken , det är en helt annan sak , det är så otroligt många gånger värre .

När någon är besivken på mig , då skäms jag .

Idag skämdes jag jätte mycket .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0