25 AUGUSTI . And what's wrong with her ? all of them asking

What's wrong with her ?
Jaha du , det kan man fråga sig ..

Vad är det som är fel med mig ..?





Joo , jag tycker att det är roligt att gå i skolan igen !
Det är så fruktansvärt roligt , jag kan inte sluta le !

Jag liksom studsar fram i skolan och skrattar och skrattar , gladare än gladast över att se alla igen ! Jag tycker till och med att det är roligt , och att det ska bli roligt , att få läxor och prov igen , uppgifter som måste göras . Jag satt och läste en bok i läxa idag och kom på mig själv med att sitta med ett stort leende på läpparna haha .

Naturkunskap , jag har börjat läsa naturkunsap B och jag ser så fram emot att läsa den kursen ! Jag tycker till och med att det ska bli intressant och ser det som en sporrande utmaning att vi nu dem första veckorna ska läsa kemi ! I religionkunskapen har vi börjat läsa en bok som jag finner mycket intressant och väcker många frågar hos mig . Svenskan blir nog en hyffsat lätt match , jag älskar ju svenska , att skriva och prata och aah allt ! Projektarbetet har inte lockat mig överhuvudtaget , men nu när jag är hyper och glada för allt , ser jag nästan fram emot det till en viss grad ! Jag har kommit på vad jag vill göra i alla fall och det känns bra . Slutligen har vi Fred&Konflikten , underbart , det ska bli helt underbart att läsa detta ämne det här sista året . Jag kommer att lära mig så ofantligt mycket om allt och inget och dessutom ska vi ju åka till Nordirland hela klassen ! Och förhoppningsvis , om inget annat infaller , över St.Patricks day !

Jag tycker helt enkelt , mot alla andras förtret , att det är otroligt roligt att vara tillbaka i skolan ! Antagligen kommer även jag att dö på skolan om ett tag , men just nu njuter jag av att vara där ! Jag ska försöka  , och jag hoppas verkligen  , att jag behåller den hät motivationen som jag har nu under resten av trean . Jag kanske inte klarar av att upperätthålla precis samma kämpar glöd , men en liten brasa hoppas jag kunna hålla vid liv .

Nöjd , jag är nöjd .
Och jag kan faktiskt inte sluta le .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0