1 DECEMBER . LW !

jag är glad ,
jag är så hysteriskt tokigt glad !



Onsdag: Återförening av punkbandet Snoddas på Stora Dans.
Torsdag: Intimt och akustiskt på inomhusscenen Teater.
Fredag: Rockspelning på utomhusscenen Pampas.
Lördag: Den stora finalen - Winnerbäck på Hawaii, Hultsfreds största scen.


jag såg lasse första gången på peace and love 2007 .
sen såg jag lasse i annexet här i stockholm 2007 , jag och yolanda fick komma backstage !
senare såg jag lasse på avslutningsspelningen i linköping 2007 ,
i somras såg jag lasse här på zinkensdam i stockholms stad . 

i sommar ska jag se lasse flera flera flera gånger !
hultsfreds och peace and love gjorde min dag idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0