11 DECEMBER . dem är så snälla och jag blev så glad

jag har världens bästa mamma ,
jag har världens bästa pappa ,
jag har världens bästa lillebror .

och jag var så himla sjuk igår !

min mamma hämtade vatten åt mig och frågade om jag ville ha te och jag och pappa bestämde att vi skulle åka upp till stallet när jag hade sovit några timmar och vilat lite , men under tiden jag sov åkte min pappa och min bror upp till trasan och fixade lite och klappade på henne . jag tycker att det är så sött haha att min pappa och bror inte ville att en häst , som i och för sig råkar var världens bästa , ska stå och vara lerig om benen ens för en natt ! det är så gulligt att min pappa blev bekymrad och kände att han var tvungen att spola och borsta hjärtat tills hon var ren ! pappa kunde inte tänka sig att lämna henne skitig utan att hon skulle bli omhändertagen inför natten ! min kära pappa och min bästa bror !




jag blev så glad för att dem klappade på världens bästa och tog hand om henne !
världens omtänksammaste pappa och bror !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0