13 DECEMBER . Footloose !

Jag älskar musikaler !
Jag älskar allt från high school musical till moulin rouge !
Kombinationen av skådespeleri och sång är oslagbart , underbart !

Igår gick vi och såg Footloose där bl.a. Petra Nilsen och Theres Andersson spelar med . Båda två var med ibland de kändisarna som red i globen horse show nu i år och tränade uppe på Stora Wäsby hela hösten . Snällare än snällast fick vi fribiljetter och gick och såg musikalen igår !

Dem var så duktiga , allihopa var så himla duktiga !
Dem dansade och hoppade och pratade och sjöng och dansade igen !

Sen har vi Brolle .. Fashion , fashion , fashion bipbip ! Vår alldeles egna Elvis-kopia , fashion bipbip , rocka billy ! Han spelar den onde matchograbben som Terran är tillsammans med en tag in i förställningen . Läget är så att jag hyser en stark hatkärlek till Brolle mannen , men jag blev så besviken när jag insåg där på plats att hans ersättare hade hoppat in nu under några shower ! Jag missade fashion , jag missade bipbip , jag är jätte ledsen ! Dessutom erkände Terran att Brolle är den bästa att pussas med av alla grabbarna i föreställningen ! Hon glider nämligen bara runt och pussas med snygga grabbar showen igenom . Suck , livet är hårt sa vi .

Vi hade tokroligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0