14 DECEMBER . Hoppelihopp

" Jag tycker det är helt perfekt , jätte bra ! " sa Johan Ludin efter träningen .



snällaste pappa var självklart med och klappade sin prinsessa


Jag insåg att det var första gången på 2 månader som jag hoppade med trasan idag . Jag kom även underfund med att det var i sommras senaste gången som jag kan minnas att vi hoppade högt . Fegheten kanske skulle komma krympande , tänkte jag inför dagens hopplektion för Johan Lundin .

Räcken på 1.40 m är höga tycker jag !
Räcken på 1.40 m , med endast två bommar !

Hon är så duktig , kära lilla sparv .
Jag tror att hon har gummi och stålfjädrar i benen som hon hoppar !


Fina fina trasan !


Kommentarer
Postat av: Emma.

Himmel vad ni är duktiga!

Och ja, 1,40 är bra högt!

2008-12-15 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0