18 DECEMBER . Byxor !



Jag har inte använt jeans på snart tre år .
Jag har inte haft jeans i skolan på snart två år .
Jag har inte haft jeans på mig överhuvudtaget sedan ett år tillbaka ,
då jag vid ett tillfälle en kväll använde det när vi var i Alperna .

Jeans eller andra slagsbyxor är inte min grej helt enkelt .

Idag har jag oväntat köpt mig ett par jeans !
Jag spenderade min lunch och eftermiddag med min mormor eftersom det var meningen att vi skulle titta på julklappar till min bror. Nu såhär i efterhand kan vi konstatera att det mest blev lunchande , pratande och in och utgångar i affärer ! I alla fall kom vi strosandes in på Urban Outfitters och fastnade där inne alldeles för länge och hittade på tok för mycket fina plagg ! På något vis slutade det med att vi gick där ifrån med ett par jeans till mig . TILL MIG !



Det skumaste är att jag tror att jag till och med tar och behåller dem !
Chockerade , skulle jag vilja kalla det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0