22 DECEMBER . ... jag har ju jullov

Jag känner mig stressad fast jag borde vara lugn , jag har ju jullov .
Jag är känner mir irriterad fast jag borde vara lättsam , jag har ju jullov .
Jag känner mig nedstämd fast jag borde vara glad , jag har ju jullov .
Jag känner mig likgilltig fast jag borde vara upprymd , jag har ju jullov .
Jag känner mig otillfredsställd fast jag borde vara nöjd , jag har ju jullov .

Varför detta ?
Jag vill bita i en kudde .

Jag måste skärpa mig !
Det är jul och julafton om knappt två dagar !

Jag ska lyssna på musik nu och försöka sova bort den retsamma äckliga känslan .
Jag orkar inte , jag vill bara ha lite inomhusfrid i kropp och själ .
Tack .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0