23 DECEMBER . Filmen som är wow

jag tänkte ; den filmen vill jag se .
dem sa ; den filmen måste du se !

jag tänkte ; den filmen verkar bra .
dem sa ; den filmen ÄR bra !


jag tänkte ; den är nog .. bra kanske .
dem sa ; dem filmen är perfekt  !


jag har precis sätt filmen och säger ;
den filmen måste du se , den är braaa och perfekt !

twilight

en ponnyunge i stallet stod och hoppade upp och ned samtidigt som hon pep när jag nämnde att jag skulle se filmen . jag skrattade lite åt hennes otroliga entusiasm och lust för en film om en tjej som råkar bli kär i kille som råkar vara vampyr . hon stod där och viftade på armarna och försökte verkligen övertyga mig om vilket mästerverk detta skulle vara , jag sa ; jaja det blir nog bra och fnissade lite .

ikväll såg jag filmen .
jag har just sett filmen som får folket att pipa och vifta med sina armar av förtjusning . från och med ikväll piper och viftar även jag , inte ett ont ord kommer yttras från min mun om denna genialiska film ! jag ska se den igen , imorgon , dagen efter det , dagen efter det och igen dagen efter det ! wow !

fucking love it , och jag är precis lika fängslad som alla andra !
imorgon är det julafton !


Kommentarer
Postat av: yolanda

eftersom du inte har någon mobil:



jag älskar dig. du är min bästaste vän. svansis. lus. dr burke. man får välja själv. du är bäst.



puss

2008-12-24 @ 20:31:14
Postat av: John

Boken är också jättebra Malin! Ja, NÖRD på mig!

2008-12-26 @ 00:10:58
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0