27 DECEMBER . The music made us smile

Jag har haft spa för mina fötter nu på kvällen .
Jag har så ont att jag knappt kan gå och jag har blåsor som jag vet inte vad .
Igår trippade jag fram i ett par skor som farmor trippade fram i på 60 - talet !

Wow . Oj oj oj , vad vi dansade !
Det var helt sinnes vad vi inte satt ned någonting och hur mycket vi bara sprang och dansade omkring ! Igår var det Ace Fightclub som gällde för vår del och satan i gatan vad den kvällen , natten och morgonen gick haha !

Det är väl så också , att det inte riktigt är en fullendad helkväll om hemvägen inte innebär en liten omväg till Maria Torget för ett besök på vårt favorit 7-11 , vilket vi roade med oss med även denna gång . Det är väldigt trevligt att stå där med vetskapen att det är gångavstånd till sängen och att nattbussen är så långt borta den bara kan vara . Då är man jävligt nöjd hehe .

Ännu en gång var beviset för en lyckad kväll solklart när vi nöjda kom vinglande ur hissen och insåg att brevbäraren redan varit där och att morgontidningen satt i brevinkastet .

Vi fnissade gott !

Kommentarer
Postat av: Emma.

Å älskade älskade du!

min telefon är knäpp och går nog inte att ringa till. Vad har du för nummer nuförtiden? om jag får det så kan jag ringa dig såfort jag får tag i en annan telefon. Kram!

2008-12-28 @ 13:20:13
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: victor

Hej,skulle du vilja leva 1000 år? Min blogg handlar om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra det. Gamla människor är framtiden!

2008-12-28 @ 13:26:31
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Emma.

Jag har köpt biljett till Hultsfred!!!

2008-12-30 @ 23:13:02
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma du är brabrabra !

2008-12-30 @ 23:47:46
Postat av: Anonym

emma du är brabrabra !

2008-12-30 @ 23:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0